torsdag 28. mai 2009

Om Bloggeblogging

Enda en blogg som handler om blogging. Kjedelig, kanskje, men så er jo også bloggere utrolig glade i å lese om seg selv. Selv har jeg blogget en stund og må innrømme at de få andre bloggene jeg leser fast, leser jeg for å finne tips om blogging. Kanskje denne bloggen kommer til å skille seg litt ut fra alle de andre metabloggene der ute, men jeg garanterer ingen ting.

Men, og ikke det at jeg hopper opp på min høye hest, en ting skal jeg love som ikke alle andre metabloggere kan: Jeg lover at jeg ikke kommer til å proeve å selge noe eller anbefale noe jeg selv ikke tror på. Du kommer aldri til å se en affiliatelink på denne bloggen. Når det er sagt såhar jeg ingenting i mot bloggere som bruker affiliatelinker eller har reklame på sidene sine, faktisk kommer jeg til å skrive en del tips om hvordan bloggere kan tjene penger. Det er bare det at jeg personlig ikke gidder å sitte å skrive rene reklametekster.

Neida, formålet med denne bloggen er å kommentere, diskutere og engasjere norske bloggere på en ærlig måte. Jeg kommer til å bruke mange eksempler fra egne eraringer og fra den norske bloggosfæren for å vise frem hva jeg mener er bra og dårlig og dermed forhåpentligvis skape litt debatt.

Jeg kommer til å oppdatere forholdsvis sjeldent så hvis du er interessert kan det være lurt å abonnere via RSS (se til høyre), så kommer innleggene til deg i stedet for at du må kikke innom og risikere å bli skuffet.

Takk for oppmerksomheten.

Petter

1 kommentar: